3 december

Publicerad 2007-11-16 16:40:34 i Allmänt,


det är dagen då jag och charlotte får tillbaka vårt projektarbete. väntar med spänning :) hoppas iaf att det vi gjort räcker till ett G. men vi har gjort vårt bästa, det är det som räknas.


        


det var glädje igår när jag hittade en USB ingång till. wooohooo! detta betyder att jag inte behöverlägga pengar på en "hubb" utan jag kan ha kamerasladden och internet i datorn samtidigt. DET är glädje. därför tänkte jag lägga upp lite bilder sen slagt i helgen :)


              

  


roooooger och tooooorbjörn, haha, tänk att vi skulle stöta på våra favvisar!


det fanns även lite bilder sen kåren förra veckan, och vissa av dessa bilder är verkligen världa att lägga in. för vi var såååå vackra! :)


        


nu plingade mikron, gröten är färdig :) ikväll blir en luuugn hemmakväll. behöver nog en dag till att kurera mig.

hej sålänge, puss

ps. saknar bruce.

ps. lillis vi ska se din match imorgon :)

Kommentarer

Postat av: Lilja

Publicerad 2007-11-18 22:57:06

vet du, jag har en hemlighet att berätta ... den handlar om roooooger och toooorbjörn.. det finns dock ett ? angående rooooger.. =) wieeee

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela