08.00 - 19.30 (H.I.L)

Publicerad 2007-11-27 15:41:12 i Allmänt,


"hej annnica. det är din mentor från malmö högskola. jag var på hagalundskolan idag för att besöka dig och maria och titta när ni skulle hålla i någon form av aktivitet. men du var inte där för din var på utedag. (ja kanske för att vi är det varje tisdag och du inte medelat att du skulle komma och besöka mig) var var du någonstans undrar jag då? (på utedag, ska jag säga det fler gånger?). maria sa att du mejlat mig men inte fått något svar? jag har inte fått några mejl. (ja jag har mejlat dig ett x antal gånger. du kunde inte hört av dig till mig då, det är ju efter allt faktiskt du som vill ut och titta på mig, inte jag som vill att du ska titta på mig) så nu har jag bara en tid över och det är på torsdag antingen mellan åtta och nio eller elva och tolv, när passar det bäst för dig? (ingen av tiderna passar, inte ens dagen, för jag är ledig på torsdag. och om jag inte varit ledig så hade det inte passat ändå, vi har tvärgrupper på torsdagar) ring mig så fort du ser detta! hejdå!"

FUCK YOU YOU FUCKING FUCK!


jag brukar aldrig ha inställningen låt mig va, men idag är det nog bäst så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela