tihi

Publicerad 2007-03-23 12:39:55 i Allmänt,

tog mig en sovmorgon idag och ställde klockan på elva istället för på åtta. ja jag tyckte att jag hade haft tillräckligt mycket självdiciplin tidigare i veckan. men nu är jag är på skolan idag, mitt andra hem för tillfället. haha.

på tal om hem så skrev jag kontrakten på den nya lägenheten idag. kändes underbart :) flyttar redan på tisdag, liiite stressigt eftersom jag inte hade någon aning om att det skulle ske så snabbt och jag har inte packat ALLS. eller joo, köket men mitt sovrum och min klädkammare är kvar. ve och fasa! aja, får väl ta en dag i taget och försöka få ut det mesta av varje. tänkte iaf sitta här nu några timmar, ska på bio ikväll med min älskling :)

åh jag uppskattar tiden efter träningen :)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela