www.underbarkväll.com

Publicerad 2007-04-07 11:16:47 i Allmänt,

jag känner mig som en grov nörd när jag ber mamma hämta mig kl 10 på morgonen för att jag vill hem till henne och gå in på internet, haha.

utgång igår med en förfest hos mig. jag, jenny, linda, sara och bruce var laddade för slagt. tyvärr svek jenny pga bakfylla och sara pga jobb. saras anledning är godtagbar ;)  träffade taip, louise och pillan där och pojkarna från rhodos. för att summera så var kvällen mycket trevlig. riktigt bra musik, underbara vänner och en perfekt fylla :)

linda tyckte inte att bilden på mig och joon i förra inlägget tog fram det vackra i oss. så jag satte mig och skulle leta upp en vacker bild men insåg snabbt att det inte fanns någon(!!!!). och det ska sägas att vi ändå har en hel del biler och minnen tillsammans.
 glad påsk

Kommentarer

Postat av: taip

Publicerad 2007-04-07 14:32:14

håller med, mkt trevlig! =)

Postat av: linda

Publicerad 2007-04-07 14:35:53

jag vet att det finns söta från tunisien.. dock inga digitala kanske!

Postat av: annica

Publicerad 2007-04-07 21:27:16

ja just det, våra "bröllopsfoto" finns ju ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela